Senin, 16 September 2013

Suho : I Miss You, Where are You...

saya jujur pengen bikin lanjutan Little Fairy, tapinya entah kenapa idenya stuck dan berasa yang udah saya susun sebelumnya terasa ga menarik lagi ceritanya.
So, saya mau semedi dulu nyari inspirasi sambil bayangin bihun muka tengil mata sengak tapi ganteng yah, X)

sebagai hiburan, saya lagi demen nyerita-nyeritain dari poto, kayak poto ini nih,
dan yang jadi korbannya adalah.... #jengjengtungplaktungplakblekblek #ceritanyasuaramusiksambutan #abaikan

.
.
.
KIM JUNMYEON a.k.a SUHO!!!

Credit picture from made in heaven

Kim Junmyeon, or I will start called him Suho from now is EXO or EXO K leader. He was born in May 1991. So, he is older than me about 2 months.

the story begin when he is sat while at fan sign event. he look like he is thinking about something. probably, he is thinking about someone that he like so much. but he never meet her again in a long time. he is thinking, "I miss her, I wanna meet her again. I'm sure you will be prettier now. I wanna meet you again Rima."

XOXO

okay, sekarang kalian boleh tinggalin bacaan ini, tapi sebelumnya saya minta maaf for my suck grammar. saya harus lebih banyak belajar tenses dan segala isinya yang berada di buku bahasa Inggris. -____-

p.s. don't angry, this is just a story to make you having fun, or make me having fun, ;p

Tidak ada komentar:

Posting Komentar